باغ تالار کویین

باغ تالار کویین

باغ تالار کویین با طراحی اروپایی از بروزترین تالار های برگزاری مراسم در شهریار می باشد . داشتن آبنما و نمای بسیار زیبا و استفاده از دیزاین روستیک و استفاده از المان های طاق شکل در محوطه باغ زیبایی این سالن و باغ را دو چندان می کند . افرادی که به دنبال یک باغ شیک اما دنج و خودمونی هستند باغ عروسی کویین گزینه بسیار مناسبی است. عمارت کویین خدمات خود را با سطح بالای کیفیت در اختیار میهمانان خود قرار می دهد . فضای زیبا در دکور باغ یکی از قشنگترین فیلم برداری ها و عکاسی ها را برای ثبت لحظات شما به همراه دارد . 

باغ کویین در شهریار تهران  واقع شده که برای همه افراد با هر سلیقه ای خدماتی را در نظر گرفته است . باغ دارای آلاچیق ، آب نما زیبا ، فضای سبز و محیط گل کاری شده در محوطه زیبایی باغ را دو چندان کرده است . 

این باغ عروسی بهترین انتخاب برای مراسم هایی است که کاملا به سبک اروپایی برگزار و اجرا میشه و همه دیزاین های موجود در این باغ هم الهام گرفته از همین سبک است و برای عروس و دامادهای که دوست دارند به اون سبک ازدواج کنند و مراسم خودشان را اجرا کنند بهترین انتخاب است.

باغ کویین آتلیه زیبا هم دارد که با استفاده از دوربینی با کیفیت بالا و عکاس حرفه ای عکس های متفاوت از کودک شما و همچنین عکس هایی مخصوص عروس و داماد و میهمانان مجلس شما خواهد گرفت . استودیو کویین برای افرادی که کار مدلینگ انجام میدهند و علاقه به کار عکاسی دارند گزینه مناسبی است .

مشخصات باغ تالار عمارت کویین

سال ساخت : 1397

میهمانان : 250

پارکینگ : 100 خودرو

آدرس باغ تالار عروسی کویین

 تهران - شهریار

عکس باغ تالار کویین

برای اطلاع از قیمت باغ تالار کویین و رزرو تاریخ برگزاری مراسم با شماره 88028517-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

جستجو