برگزاری مراسم سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج یکی از زیباترین مراسم یا جشن های سالیانه هر خانواده ای میتواند باشد. سالگرد ازدواج برای یک زوج عاشق کم تر از مراسم ازدواج نیست اما نباید زیاد درگیر تجملات باشید و با ایده های رمانتیک در عین سادگی یک جشن سالگرد ازدواج به یاد ماندنی گرفت.

ایده های جالب برای جشن سالگرد ازدواج 

در اینجا ایده های جالبی برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج شما معرفی میکنیم و امیدواریم مفید واقع شده باشد.

غذای لذیذ

سعی کنید غذای مورد علاقه همسرتان را با عشقی فراوان درست کنید، باور کنید تهیه غذا با عشق طعم آن را عالی می کند.

هدیه سالگرد اردواج

اگر همسرتان چیزی لازم دارد و مطمئنید که سلیقه او را در آن زمینه خاص می دانید برای او فراهم کنید در غیر این صورت باید بدانید که همیشه مجبور نیستید پول خرج خریدن چیزی کنید. به جای آن خلاقیت به خرج دهید و کارهای متفاوتی انجام دهید. مثلا چندین خاطره خوب از زندگی مشترکتان که به هر دوی شما احساس خوبی می دهد را انتخاب کنید آن ها را مفصل و با ادبیاتی زیبا روی کاغذ نامه های رنگی بنویسید و در پاکت های زیبا بگذارید و با یک بند زیبا بسته بندی کنید.

شیرینی، کیک و دسر

در شیرینی فروشی ها و قنادی ها در انواع مختلف یافت می شود، اما آنچه جشن شما را متفاوت می کند این است که خودتان این ها را درست کنید. بازهم سعی کنید ساده ترین آن ها را انتخاب کنید اما آن را زیبا تزیین کنید. قالب های قلبی شکل برای کیک، شیرینی های خشک کوچک و شکلات عالی هستند و دیگر شما نیازی به تزیین بیشتری نخواهید داشت.

برای دسر هم از ترکیب رنگ های گرم و میوه هایی مانند توت فرنگی استفاده کنید. حتی می توانید قندهای رنگی به شکل قلب درست کنید که دستور بسیار ساده ای هم دارند.

عکس ها و تصاویر کیک

درست کردن کارتی زیبا

کارت های کوچک رنگی درست کنید و دلایلی که به خاطر آن ها همسرتان را دوست دارید روی آن ها مختصر بنویسید و در نهایت آن ها را در یک جعبه رنگی یا حتی یک شیشه خالی قرار دهید و آن را ربان های پارچه ای تزیین کنید.

تهیه گل

همین طور می توانید گل مورد علاقه همسرتان را خریداری کنید و در گلدانی که مخصوص این روز درست کرده اید قرار داده روی میز بگذارید.

عکس ها و تصاویر گل 

تماشا فیلم رمانتیک

برای آن شب ویژه می توانید مراسم تماشای فیلم نیز در نظر بگیرید. فیلم رمانتیک مورد علاقه هر دو یا حتی فیلم مراسم ازدواج یا فیلم های خانوادگی گزینه های خوبی برای پر کردن اوقات آن شب هستند. تنقلات مخصوص فیلم دیدن فراموش نشود.

برای اطلاع از قیمت ها و تاریخ های آزاد برای برگزاری مراسم سالگرد عروسی با شماره 88028517-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

جستجو