گل آرایی مراسم عروسی

تشریفات لوکس لاریسا با داشتن مجرب ترین کارشناسان طراحی و دیزاین مراسم عروسی خدمات مربوط به گل آرایی را به بهترین شکل برای شما ممکن می سازند.

گل آرایی مراسم عروسی یکی از تخصصی ترین قسمت های طراحی مراسم شما می باشد که کیفیت و نوع گل های بکار رفته بسته به زمان برگزاری مراسم (تابستان ، زمستان) و... می تواند در ماندگاری و هر چه بهتر زیبا جلوه دادن گل آرایی تاثیر گذار باشند.

شما می توانید در پایین گزیده ای از نمونه کار گل آرایی عروسی تشریفات لوکس لاریسا را مشاهده کنید و همچنین می توانید ایده های خود را برای زیبا تر شدن مدل های گل آرایی با ما دمیان بگذارید.

گل آرایی عروسی بخش مهمی از بار زیبایی مجالس عروسی را به دوش می کشد و در قسمت های مختلف تالار پذیرایی انجام می شود که عبارتند از:

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد مرکز توجه پس خدمات مجالس با استفاده از لوستر گل، گل‌ها را از یک حلقه به شکل آبشاری آویزان کنید تا نقش یک لوستر را ایفا ‌کند.

گل آرایی ورودیه عروسی

گل آرایی فضای ورودی باغ عروسی به معنای محترم شمردن ورود مهمانها به فضای جشن عروسی است.

گل آرایی میز میهمانان عروسی

زمانی که مهمانان عروسی بر روی صندلی ها و کنار میزهای تزیین شده پذیرایی عروسی می نشینند، انتظار دارند میز به بهترین شکل ممکن طراحی و دیزاین شده باشد. گل آرایی مناسب و قرار دادن گل های زیبا بر روی میزهای تمامی میهمانان در روحیه آنان تاثیرات مثبتی دارد.

نحوه گل آرایی مراسم عروسی

گل آرایی در مراسم به چند مورد بستگی دارد که شامل فصل برگزاری مراسم، سلیقه عروس داماد و مواردی که برای گل آرایی درنظرداریم ودرنهایت میزان هزینه که برای گل آرایی مراسم خود درنظرگرفته اید.

عکس های نمونه کار گل آرایی مراسم عروسی

 

برای اطلاع از قیمت ها و تاریخ های آزاد برای برگزاری مراسم عروسی با شماره 88028517-021 تماس حاصل فرمایید.

جستجو