باغ تالارهای گرمدره

باغ تالارهای گرمدره

گرمدره شهری است در استان البرز (کرج) ایران. این شهر در بخش مرکزی از توابع شهرستان کرج قرار دارد. شهر گرمدره در کیلومتر ۲۲ بزرگراه شهید لشگری واقع شده‌ است و به دلیل فراوانی باغ های سرسبز و سهولت در تردد و هوای دلنشین، امروزه بسیاری از باغ تالارها و عمارت عروسی این بخش مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

قیمت باغ عروسی در گرمدره

هزینه هایی که برای ورودی باغ های عروسی گرمدره دریافت می شود در تمامی باغ ها یکسان نیست. بلکه باغ های بزرگ امکانات بیشتری را فراهم می کنند که شامل قرار گرفتن در یک منطقه بکر، مدیریت، پرسنل و... می شود. برخی دیگر از مجموعه ها به دلیل کیفیت نازل و خدمات ساده تر قیمت ورودی باغ کمتری را دریافت می کنند. گرانترین باغ تالار گرمدره می توان به عمارت دانیال و عمارت 21 اشاره کرد.

بهترین باغ تالار عروسی گرمدره

همان طور که گفتیم این منطقه بیشترین تعداد باغ تالار و عمارت های عروسی را در خود جای داده است و هر روز هم این تعداد در حال افزایش می باشد. از معروف ترین باغ تالار و عمارت گرمدره کرج می توان به عمارت سام ، باغ تالار تاج ، عمارت دانیال ، باغ باران و... اشاره داشت. حال با معرفی باغ عروسی های گرمدره شما میتوانید بنا به سلیقه ی شخصی خود مناسب ترین آن ها متناسب با هزینه خود انتخاب کنید.

باغ تالار سفید

باغ تالار عروسی سفید دارای عمارتی زیبا با معماری مدرن ، باغ با فضای سبز و محیطی مناسب برای پذیرایی هر چه بهتر از میهمانان مراسم عروسی شما می باشد. این باغ عروسی در سال 93 بنا شده و ظرفیت آن 500-300 نفر است.

باغ تالار باران

باغ تالار عمارت باران از باغ های با قدمت و در عین حال سبک جدید و مدرن می باشد که در منطقه گرمدره واقع شده است. باغ عروسی باران در فضایی به وسعت 10,000 مترمربع احداث شده است و دارای سالن پذیرایی عروسی قابل قبولی برای استقبال از میهمانان مراسم عروسی می باشد.

باغ تالار ملک

این باغ عروسی زیبا دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 750 نفر دارد. این باغ بسیار زیبا دارای باغچه ژاپنی، چیدمان در فضای باز، عقد کلیسایی کنار استخر، نورپردازی کلاسیک، عمارتی زیبا، سرویس وی آی پی ترانسفر میهمان خاص شما، فضای عکاسی، گل آرایی، شمع آرایی، آتش بازی و... شامل می شود.

باغ تالار عمارت 21

باغ تالار عمارت 21 یکی از جدیدترین و لوکس ترین باغ های تهران می باشد که در خرداد سال 1396 در منطقه گرمدره تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. باغ عروسی 21 با معماری منحصر بفرد خود و طراحی اختصاصی برای برگزاری مراسم عروسی همه آنچه را که شما در نظر دارید را برآورده می سازد. 

باغ تالار موناکو

باغ عروسی موناکو یکی از بهترین باغ ها برای برگزاری مراسم عروسی همراه با فضای سبز زیبا و غنی در تهران می باشد و این باغ در سال های اخیر در منطقه گرمدره افتتحاح شده است.

باغ تالار فرمانیه

باغ عروسی فرمانیه در منطقه کلاک کرج قرار دارد و یکی از باغ های زیبا و مدرن می باشد. باغ تالار فرمانیه با محوطه درخت کاری شده و فضای باز حس خوبی را برای مراسم ازدواج فراهم می کند.

باغ تالار بیست

باغ عروسی بیست در شهرک قدس واقع شده است و یکی از باغ های زیبا و همراه با فضایی سرسبز با بهترین تجهیزات رفاهی و خدماتی مراسم عروسی ایده آلی را برای شما به ارمغان می آورد.

باغ تالار عمارت تاج

باغ تالار تاج واقع در گرمدره یکی از نوسازترین باغ های عروسی خاص موجود در نزدیکی تهران می باشد. باغ تالار تاج در سال 1393 با شیوه معماری مدرن و با متریال درجه یک برای برگزاری هر چه بهتر مراسم عروسی افتتاح گردید. 

باغ تالار دانیال

عمارت دانیال یک از باشکوه ترین و مدرن ترین باغ ها برای برگزاری مراسم عروسی، نامزدی، همایش، سالگرد و عقد است که در منطقه گرمدره واقع شده است.این عمارت در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در 5 طبقه بنا شده است. عمارت دانیال یکی از خاص ترین عمارت برای مراسم لاکچری شماست.

باغ تالار نارسیس

اغ عروسی نارسیس از باغ های با قدمت بیشتر و در عین حال سبک جدید می باشد که در منطقه گرمدره - کلاک واقع شده است. باغ عروسی نارسیس دارای ظرفیت نهایی 300 نفر بصورت غیر متمرکز نیز می باشد و دارای سالن پذیرایی عروسی قابل قبولی برای استقبال از میهمانان مراسم عروسی می باشد. این باغ تالار دارای امکاناتی نظیر سالن با نورپردازی مناسب، 3 سالن و میز شام مستقل می باشد.

برای اطلاع از قیمت ها و تاریخ های آزاد برای برگزاری مراسم عروسی باغ تالارهای گرمدره با شماره 88028517-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

جستجو