باغ تالار های شهریار

باغ تالار های شهریار

منطقه شهریار یکی از استان های تهران واقع در غرب نزدیک به کرج می باشد. این منطقه از قدیم به دلیل حاصلخیزی و آب فراوان دارای باغ های فراوان میوه بوده است. به همین دلیل است که امروزه باغ تالارهای فراوانی در شهریار به وجود آمده اند. فاصله این قسمت از تهران نسبت به مناطق دیگر همچون گرمدره کمی بیشتر بوده ولی با احمداباد مستوفی تقریبا برابر می باشد.

منطقه شهریار تهران

در باغ تالار شهریار شما هیچ گونه فضای سبز مصنوعی نخواهید دید و باغ های این منطقه دارای درخت های قدیمی و سرسبز می باشند. پس اگر به دنبال برگزاری مراسم عروسی خود در فضای بکر و خوش و آب و هوا هستید، باغ های عروسی شهریار می توانند گزینه مناسبی باشند. همچنین دقت نمایید که قیمت ورودی باغ های شهریار به نسبت سایر بخش ها کمی مناسب تر هستند ولی در کل می توانید خدمات برابری از آنها با قیمت معقول دریافت نمایید.

در ادامه مطلب لیست معروف ترین باغ تالارهای شهریار را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که برای بررسی بیشتر و دیدن عکس ها و مشخصات هر باغ می توانید به صفحه مربوطه آن مراجعه کنید.

لیست باغ تالارهای شهریار

نام باغ تالار امتیاز ظرفیت مشخصات
باغ عمارت یاسین ⭐⭐⭐⭐⭐ 600 نفر باغ عمارت یاسین
باغ تالار عمارت موگه ⭐⭐⭐⭐⭐ 1000 نفر مشخصات باغ تالار موگه
باغ تالار ملل ⭐⭐⭐⭐⭐ 400 نفر مشخصات باغ تالار ملل
باغ تالار عمارت هیلان ⭐⭐⭐⭐⭐ 500 نفر مشخصات عمارت هیلان
باغ تالار پالیزی ⭐⭐⭐⭐⭐ 500 نفر مشخصات باغ تالار پالیزی
باغ عمارت والا ⭐⭐⭐⭐⭐ 1200 نفر مشخصات عمارت والا
باغ تالار یسنا ⭐⭐⭐⭐⭐ 500 نفر مشخصات باغ تالار یسنا
باغ تالار ستاره طلایی ⭐⭐⭐⭐⭐ 500 نفر مشخصات باغ ستاره طلایی
باغ تالار کویین ⭐⭐⭐⭐⭐ 600 نفر مشخصات باغ تالار کویین
باغ تالار ملکه ⭐⭐⭐⭐⭐ 850 نفر مشخصات باغ تالار ملکه
باغ تالار صدرا ⭐⭐⭐⭐⭐ 500 نفر مشخصات باغ تالار صدرا
باغ تالار رویال پارک ⭐⭐⭐⭐⭐ 500 نفر مشخصات باغ رویال پارک
باغ تالار عرفان ⭐⭐⭐⭐ 800 نفر مشخصات باغ تالار عرفان
باغ تالار نسترن ⭐⭐⭐⭐ 1200 نفر مشخصات باغ تالار نسترن
باغ تالار رزا ⭐⭐⭐⭐ 600 نفر مشخصات باغ عروسی رزا
باغ تالار ارکیده ⭐⭐⭐⭐ 800 نفر مشخصات باغ تالار ارکیده

باغ تالار ملکه

باغ عروسی ملکه در منطقه شهریار تهران واقع شده است. این باغ تالار لوکس ورودی مناسب دارای محوطه زیبا و سالنی با ظرفیت 850  نفر می باشد. این باغ دسترسی مستقیم سالن پذیرایی جشن عروسی به سالن میز شام است.

آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد و دارای محوطه استثنایی و شیک می باشد. فضای سبز منحصر به فرد با وسعت بیش از 2500 متر مربع، فضای باز جهت برگزاری مراسمات در فصول معتدل سال، پارکینگ اختصاصی سرپوشیده با ظرفیت 150 خودرو می باشد.

باغ تالار ملکه

باغ تالار ارکیده

باغ تالار ارکیده در منطقه شهریار واقع شده و با ظرفیت 900 نفر آماده پذیرایی از مهمانی ها، جشن ها و مراسم عروسی شما را دارد. باغ عروسی ارکیده دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، شمع آرایی، گل آرایی، جایگاه عروس و داماد، سفره عقد، بادکنک آرایی، سفره خانه سنتی، اتاق عقد مجزا و... شامل می شود.

باغ تالار رز

باغ عروسی رز در منطقه شهریار واقع شده و ظرفیت این باغ 600 نفر است. این باغ عروسی دارای امکاناتی نظیر آبشار، آبنما، فضای سنتی، کافی شاپ، استخر، ورودی باغ، اتاق عقد، پارکینگ اختصاصی و... در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

باغ تالار رز

 

برای اطلاع از قیمت ها و تاریخ های آزاد برای برگزاری مراسم عروسی با شماره 88028517-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

جستجو