تشریفات عروسی در ترکیه

تشریفات عروسی در ترکیه

برگزاری مراسم عروسی در ترکیه مورد تقاضا زوج ها در سراسر جهان است. ترکیه مکانی فریبنده برای افرادی است که قصد برگزاری جشن عروسی در خارج از کشور را دارند. ترکیه هم مدرن و هم معاصر است و به عنوان یک مقصد اصلی عروسی در دریای مدیترانه در حال ظهور است. علاوه بر این، این کشور دارای مکان‌های جذاب و تاریخی فراوان است. استانبول، آنتالیا، بدروم، کاپادوکیا بهترین مقاصدی هستند که شما می توانید در آن ها مراسم خود را برپا نمایید.

علاوه بر این، ترکیه با دارا بودن اقامتگاه های عروسی متعدد که ترکیبی عالی از تجمل با ظاهری معاصر هستند سالانه میزبان  تعداد زیادی مراسم عروسی کوچک مسیحی کاتولیک، عروسی های هندی، عروسی های پاکستانی، عروسی های سبک عربی، عروسی های لبنانی و غیره می باشد. زیبایی منظره ترکیه به شدت فریبنده است، جایی که زوج‌ها در آرزوی برنامه‌ ریزی جشن عروسی خود در میان سواحل فوق‌العاده زیبا، مناظر طبیعی، فرهنگ شگفت‌انگیز غنی و غذاهای لذیذ هستند.

با ما عروسی رویاهای خود را در ترکیه برنامه ریزی کنید. به راهنمایی و اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟ در ادامه مطلب برگزاری مراسم عروسی در ترکیه را بررسی کنید تا در مورد مکان های برتر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تشریفات لوکس لاریسا به عنوان برگزارکننده مراسم عروسی در ترکیه با هدف ارائه خدمات نوین پذیرایی و طراح مراسم این افتخار را دارد تا مراسمی ایده آل را فراتر از آنچه تصور می کنید برای شما در کشور همسایه به ارمغان بیاورد. برای اجرای مراسم شما از انتخاب لباس عروس و داماد در مزون های معروف کشور ترکیه شروع می شود، این مراسم با عکاسی در نقاط منحصر به فرد ادامه پیدا می کند و با پذیرایی در کشتی تفریحی به خاتمه می یابد.

بهترین فصل برای برگزاری عروسی در ترکیه میتوان به دو ماه آخر بهار و دو ماه اول پاییز اشاره کرد که بهترین فصل در این کشور است. اگر بخواهید مراسم مختصری داشته باشید پس از انتخاب لباس عروس و داماد، عکاسی از شما آغاز خواهد شد. این عکاسی در جزیره های زیبای ترکیه شروع می شود و پس از آن به کشتی تفریحی می روید و زمان زیادی در اختیار خواهید داشت تا عکس های زیبایی بگیرید.

هرینه برگزاری مراسم عروسی در ترکیه

این اولین سوالی است که به ذهن زوج هایی می رسد که قصد برگزاری عروسی در ترکیه را دارند. با توجه به هزینه های بسیار بالا برای تشریفات عروسی در تهران شما می توانید با هزینه ای مقرون به صرفه تر از خدمات برگزاری مراسم عروسی در ترکیه نیز استفاده نمایید. همکاری ما با شرکت های محلی در ترکیه به ما کمک می کند تا هزینه را به حداقل برسانیم و می توانیم عروسی متمایز و خاص را در مکان های مختلف ترکیه به مشتریان خود ارائه دهیم. ما با مکان‌های عروسی در ترکیه قرارداد همکاری امضا کرده‌ایم تا بهترین پیشنهادها را در مورد اقامت، وعده‌های غذایی و تدارکات به مشتریان خود ارائه دهیم.

به طور کلی هزینه یک شام عروسی از 150 تا 350 یورو متغیر است. هزینه های دکوراسیون محل برگزاری از 7000 تا 15000 یورو یا حتی بیشتر بر اساس نیاز شما متغیر است. هزینه های دیگر مانند عکاسی از 150 یورو در ساعت شروع می شود و همچنین ما بسته را برای عکاسی عروسی در ترکیه سفارشی می کنیم. سایر عناصر مانند آرایش و گریم، سرگرمی و غیره بر اساس محدوده کاری خود هزینه خواهند داشت. مهمتر از همه، اقامت در هتل های عروسی در ترکیه به مکان، ماه و تعداد اتاق های مورد نیاز و البته طبقه بندی هتل بستگی دارد.

اکنون ما برای شما یک پیشنهاد خوب داریم و آن این است که در حال حاضر یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب ها جهت برگزاری مراسم عروسی، اجاره کشتی و تدارک مراسم ازدواج بر روی کشتی در شهر استانبول می باشد و عروس و داماد هایی که تصمیم به برگزاری مراسم عروسی دارند، اجاره کشتی های تفریحی در استانبول ترکیه و تدارک یک مراسم با تعداد نفرات کمتر بر روی کشتی در استانبول رو از لحاظ قیمت به صرفه تر و از لحاظ زیبایی با شکوه تر و رویایی تر می باشد.

مکان های برگزاری عروسی در شهر استانبول

هر تصمیمی که می گیرید برای برنامه ریزی عروسی شما بسیار مهم است و انتخاب مکان برگزاری عروسی در ترکیه یکی از مهم ترین تصمیمات برنامه ریزی شما برای این جشن می باشد.

استانبول شیک و بسیار جذاب، می تواند مقصد جالبی برای برخی مکان ها و پذیرایی های عروسی جادویی باشد. چه به دنبال یک هتل کوچک خصوصی و محیطی صمیمی باشید یا به دنبال مکان‌های بزرگ‌ تر و جادارتر، برگزاری عروسی در استانبول می‌تواند به شما کمک کند تا مکان مناسب جشن خود را با بهترین شرایط پیدا کنید.

برای پذیرایی های عروسی بزرگتر، چندین هتل مجلل و مکان خاص در استانبول وجود دارد که برای برپایی مراسم عروسی ایده آل است.

هتل قصر Ciragan Palace Kempinski

کیراگان پالاس کمپینسکی، استانبول، یک قصر لوکس است که در بهترین حالت فضای مجلل را به شما ارائه می دهد. این کاخ امپراتوری عثمانی که در تنگه بسفر واقع شده است، در صدر فهرست مکان های مجلل برگزاری عروسی در استانبول قرار دارد.

این اقامتگاه با بیش از 300 اتاق و 31 سوئیت در مجموع، اقامتگاه های درجه یک را برای تعطیلات، عروسی ها، مهمانی ها یا سفرهای کاری ارائه می دهد. علاوه بر این، این هتل دارای رستوران‌ها و بارهایی است که لذت‌های آشپزی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند.

آنها به عنوان یکی از دارایی های برجسته برای عروسی، رویدادهای اجتماعی، جلسات شرکتی مشهور هستند.

اگر خواب می بینید که عروسی خود را در یک قصر واقعی برگزار کنید تا احساس سلطنت کنید، کاخ چیراغان کمپینسکی، استانبول، مکان مناسبی برای رفتن به آن است. تراس عروسی وسیع و بزرگ کاخ Cirağan Palace Kempinski و همچنین سالن رقص Cirağan  برای مجالس بزرگ و کوچک مناسب است. آنها می توانند برای یک گردهمایی 20 تا 1000 مهمان پذیرایی کنند و یک جشن عروسی را با کمترین دغدغه و تجملات معمول ترتیب دهند.

هتل چهار فصل استانبول

هتل چهار فصل Four Seasons استانبول در تنگه خوش منظره بسفر که به قاره آسیا و اروپا می پیوندد واقع شده است. این کاخ عثمانی قرن نوزدهمی گواهی از فرهنگ غنی ترکی و معماری باستانی استانبول است.

این استراحتگاه به دلیل جذابیت در دریای بسفر، اقامتگاه‌های درجه یک و خدمات استثنایی به مشتریان، که مهمانان شما را خوشحال می‌کند و اقامتی راحت را برای آنها به ارمغان می‌آورد. اجرا عروسی شما در ترکیه، وقتی در اینجا برگزار شود، قطعاً یک مراسم به یاد ماندنی خواهد بود. موقعیت زیبا در بسفر آن را برای رویدادهای مختلف مانند مهمانی های اجتماعی، عروسی، پذیرایی، جلسات شرکتی و کنگره مناسب می کند.

این یکی از مکان‌های عروسی در ترکیه است که به شما کمک می‌کند عکس ‌برداری قبل از عروسی داشته باشید که تعداد کمی از موقعیت ها می‌توانند ارائه دهند.

هتل Four Seasons مهمان نوازی گرم ترکی را ارائه می دهد و دارای 11 فضای مختلف برای عملکردهای مختلف از جمله 2 سالن بزرگ رقص است.

برگزاری عروسی در کشتی در ترکیه

گزینه خاص دیگری که برای برپایی مهم ترین رویداد زندگی خود خواهید داشت برگزاری مراسم عروسی در کشتی در استانبول است. خوشحالی همیشه با سفرهای دریایی ما شروع می شود. آغاز سفر خود را با هم در یکی از کشتی های ما جشن بگیرید که تجربه ای منحصر به فرد را ارائه می دهد تا مطمئن شوید روز عروسی شما به یاد ماندنی است. همانطور که هر زوجی متمایز است، هر یک از کشتی‌های ما دارای لمس واقعی و خدمات ویژه برنامه ‌ریزی عروسی است که به طور خاص برای نیازهای شما طراحی شده است. مشاوران تشریفات لاریسا ما با توجه به جزئیات و نیازهای مراسم جشن عروسی شما برنامه ریزی خواهند کرد.

آنها رویداد شما را برنامه ریزی، هماهنگ و سازماندهی می کنند تا بتوانید آرامش داشته باشید و از روز خود لذت ببرید.

قایق های تفریحی لوکس ما از میانه تنگه مهیج بسفر، با افق در حال تغییر استانبول به عنوان پس زمینه، محیطی عالی برای یک مراسم عروسی فراموش نشدنی و یک جشن عروسی خاص می باشد. ما می‌توانیم تجربه‌ای صمیمی برای یک بار در زندگی ایجاد کنیم که برای همیشه به یاد خواهید آورد.

اجاره کشتی برای عروسی در ترکیه

برگزاری عروسی در کشتی در استانبول برای جامعه سطح بالا بسیار محبوب شده است. هیچ راهی بهتر از سوار شدن بر یک قایق زیبا برای بزرگداشت عروسی، جشن قبل یا بعد از عروسی، یا جشن سالگرد وجود ندارد. چه در نظر دارید یک سالگرد داشته باشید و چه میزبانی عروسی، اجاره کشتی های تفریحی و منوهای ما که توسط کارکنان حرفه ای و دقیق ارائه می شود، خاطراتی جاودانه برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

هیچ چیز نمی تواند با جادوی مبادله عهد با یک قایق تفریحی خصوصی در تنگه بی نظیر بسفر رقابت کند. اجازه دهید چشم انداز شما را زنده کنیم و به یاد ماندنی ترین روز شما را در سفر بسازیم. این قایق زیبا دارای یک سوئیت عروس خصوصی با طراحی سفارشی است، جایی که عروس ممکن است یک ساعت قبل سوار شود تا آماده شود.

عروسی را می توان در عرشه بیرونی یا داخل سالن کشتی انجام داد. یک شام فصلی لذیذ به ‌تازگی در کشتی تهیه می‌شود و روی مجموعه‌ای از رومیزی‌های کتانی ظریف سرو می‌شود. تشریفات عروسی لاریسا می تواند از ارتباطات خود با پیمانکاران ترک استفاده کند تا اطمینان دهد که عروسی و پذیرایی بی عیب و نقصی برای شما برگزار می شود. یک مدیر کشتی کروز همراه شما خواهد بود تا مطمئن شود همه چیز به خوبی پیش می رود.

مطالب مرتبط

جستجو